Følg link for at læse mere om de enkelte oplæg
Tema A: Teknologiforståelse som valgfag (Spor 1)
T#2 Marie-Louise Wagner: Valgfaget Teknologiforståelse
Tema A: Teknologiforståelse som valgfag (Spor 1)
T#2 Marie-Louise Wagner: Valgfaget Teknologiforståelse
Tema B: STEAM - Science, Technology, Engineering, Art & Math (Spor 1)
T#8 Lars Hagelskjær Wieland: Teknologipagtens vision og betydning
T#9 Line Kastorp Kok: EIS og Designmodellen
T#8 Lars Hagelskjær Wieland: Teknologipagtens vision og betydning
T#9 Line Kastorp Kok: EIS og Designmodellen
Tema C: Teknologi i undervisningen (Spor 2)
T#1 Marianne Kinnula: Supporting Children’s Own Voice
T#3 Johannes Fibiger: Filtret ind
T#1 Marianne Kinnula: Supporting Children’s Own Voice
T#3 Johannes Fibiger: Filtret ind
Tema D: Ledelsesperspektiv: FabLab som en del af skolens DNA (Spor 2)
T#6 Kewin Hvidt Larsen: Fra Makerspace til FabLab
T#10 Henrik Thiesen: Læring gennem digital fabrikation og vigtigheden af kompetenceudvikling
T#6 Kewin Hvidt Larsen: Fra Makerspace til FabLab
T#10 Henrik Thiesen: Læring gennem digital fabrikation og vigtigheden af kompetenceudvikling
Tema E: Kompetenceudvikling og Faglighed i FabLab-regi (Spor 2)
T#4 Claus Nicolaisen: Resultater fra FabLab@School-survey
T#5 Christian R. Jensen og Ane V. Jensen: Fælles mål, teknologiforståelse og digital design
T#7 Peter Dahl og Carina Christensen: Fab Academy i Spinderihallerne
T#4 Claus Nicolaisen: Resultater fra FabLab@School-survey
T#5 Christian R. Jensen og Ane V. Jensen: Fælles mål, teknologiforståelse og digital design
T#7 Peter Dahl og Carina Christensen: Fab Academy i Spinderihallerne